belindajohnsson

Alla inlägg under september 2013

Av belinda johnsson - 10 september 2013 21:18

Förlåt för jag inte uppdaterar bra. Men har skola och sånt. Jobbigt. Skulle ta skolfoto idag men blev inställt. För 6 stycken fattades i vår klass. Men efter skolan så prövade jag på nått nytt. Dansa. Love that! Se upp jag kommer bli känd inom dansning. Haha. Nej men "läraren" är sjukt grym på att dansa, snäll. Har alltid vetat vem han är. Min kusins kompis. Och snygg är han. Det är bara ett plus. ;) kommer aldrig sluta med dansa. Härlig musik härliga rörelser. Hiphop, slomotion, pop och nån mer blandat. Det är sjukt härligt asså!

Av belinda johnsson - 8 september 2013 20:18

Snart måndag. Fortfarande förkyld. Men tävlade idag. Kom 5. och med alla svenska cupen sammanlagt kom jag 4. Stolt tjej var det här. ha-ha. nu ska jag göra lite matte så jag kommer längre fram.

BMX
Av belinda johnsson - 8 september 2013 07:25

Fick inte tävla igår. För va förkyld. Men idag då jäklar! Lite nervös ändå. Ska köra med tjejer. Har inte gjort det på flera år. Gårdagens outfit kommer här

BMX · Outfit
Av belinda johnsson - 6 september 2013 23:21

Är skit förskyld. Skulle egentligen tävlat i helgen. Men får inte. Segt. Men idag va jag i skolan som vanligt. Stack hem 13:20 för hade sjukt ont i halsen. Fick en OBEY tröja. Älskar den. Va på släktkalas också.

JUST KEEP SWIMMING

Av belinda johnsson - 5 september 2013 16:46

Har inget att skriva om. Så kommentera. Har fått lite respekt av en kille idag. Nice! Har inte haft så roliga lektioner idag. Men på idrotten gjorde vi nått test. Vi skulle springa i 12 minuter utan att stanna. Och ca 3 varv är 1000 meter alltså 1 km. Och jag sprang 6 varv. Ganska nöjd. Bäst av tjejerna? här kommer dagens outfit

*suddig*

Av belinda johnsson - 4 september 2013 22:03

Statistiken går på rätt håll. Visst inte så jätte många som läser. Men det ska bli fler. I promise

Av belinda johnsson - 4 september 2013 21:57

Grattis! Idag är/var det din dag! Du missade första konfa läsningen...

Va först i skolan. Att killar inte bas kan fatta när man säger sluta. Sjukt dryga asså. Vissa förtjänar bara en rejäl spark mellan benen. Första konfa läsningen avklarad. Red också idag. Gick sjukt bra. För utom 1 gång bara. Hon tog ett halvt travsteg innan hindret. När vi galopperade så va inte beredd. Sånt kan hända. Har sjukt ont i halsen!!!!! Men kanske slipper idrotten imorgon ;) godnatt säger jag nu

Av belinda johnsson - 3 september 2013 21:29

Grattis i förskott älskade SIS! Du är min andra halva hoppas du vet det <3

Imorgon är det din dag! Du blir fjorton. Shit vad tiden har gått snabbt. Från att inte har känt varandra till SIS! Helt otrolig

Presentation


Jag är en tjej på 14 år. Som heter Belinda. Älskar att dansa, cykla bmx och rida

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards