belindajohnsson

Alla inlägg under november 2013

Av belinda johnsson - 30 november 2013 19:17

Ullared haulen kommer här:

En foundation borste och en puder borste.

Fit me puder

Fit me foundation

Avsminknings servetter

En tavla

Mobil skal

En tröja. Vit blå randig

En riktig skön kofta

Framsidan

Baksidan.

Framsidan

Baksidan

Ett skärp. Fast det är för stort.

De va allt jag köpte på Ullared tror jag. Kommer inte ihåg vad sakerna kostade

Av belinda johnsson - 30 november 2013 12:43

Åt först pizza med Julia sen stack vi till simhallen.

Vi håller just nu på att ta massa bilder. Kommer antigen imorgon eller ikväll.
Skriver med världens snyggaste kille typ

Av belinda johnsson - 28 november 2013 21:29

ska nog gå och lägga mig nu snart. Höll på att somna när vi satt och åt. så jag jag är lite trött. godnatt iallafall

Av belinda johnsson - 28 november 2013 20:06

Har helg nu ;) Studiedag imorgon. Tackar man aldrig nej till. Blev godkänn på båda biologi proven. inte så höga resultat. Menmen. Man kan inte ha för höga krav. Svenska gick lite sämre. Skulle skriva en sammanfattning om Robinson Crusoe. Det fick MAX vara 325 ord. Skrev 361. Så på måndag ska jag se om det är några meningar jag kan korta ner.

Det jag köpte på ullared kommer nog upp imorgon LOVAR! Kommer frysa ihjäl på lördag. Men det är det värt. Har inga bilder typ. Men det kommer tas många i helgen. Eller ja på lördag. men vi hörs

Av belinda johnsson - 27 november 2013 18:08

Av belinda johnsson - 26 november 2013 21:36

Längtar till fredag och lördag. Kommer bli så jävla lyckad helg om hals brännan går bort! Imorgon rullar skolan på som vanligt. Efter skolan konfa och ridning. Ska hoppa, kul. Torsdag första timmen är bad. Kan någon rädda mig? Annes rullar den dagen också på. Sen hem och packa saker jag ska ha med hem till Julia. Olika kläder, smink, mm. Många bilder kommer tas. Ser om jag kan redigera dem också lite.

Av belinda johnsson - 26 november 2013 19:03

Drömde om Harry Styles och Niall Horan inatt. De gick och köpte mat sen kom de hem till mig och åt. Kan det bli sant? Haha

Ska göra ekologin imorgon istället. Har sjukt ont i halsen. Skol dagen har varit hyfsat chill. Ridning imorgon. Vet inte om jag orkar. Bara till att bita ihop.

Av belinda johnsson - 25 november 2013 21:32

Har omprov på ekologin imorgon. Och kan inte ett ända piss. En drängs jag vet kommer är va betyder ekologi?
-Det betyder läran om samspelet (i naturen)
Och hur ser dricksvatten reningen ut?
-grov filtrering, flockning, sand filtrering, och i med bakterie dödande medel och ibland luta vatten.
Hur ser avloppsreningen ut?
-menanisk rening, biologisk rening, och sist kemisk rening

Intressant eller hur? Haha
Följer kanske med Julia till primers på fredag tror jag att det va. Sen käka pizza innan simhallen som är från 20:00-11:30 sen hem till henne och kolla på 1DDay live. Fast den va ju live denna helgen som va precis. Så den är inte live nu. Menmen skadar inte att kolla på den fler gånger.

Det är ju helt sinnessjukt asså. 1D: enda bandet som har vunnit 2 priser på American music awards (awa) på 1 kväll och dem är inte ens amerikaner.
Hur coolt är inte det asså? Stolt Directioner här va de ja!

Duschat du utan mig Harry?!

Hoppas det blir sant!! En dröm haha

Presentation


Jag är en tjej på 14 år. Som heter Belinda. Älskar att dansa, cykla bmx och rida

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards