belindajohnsson

Alla inlägg under december 2013

Av belinda johnsson - 31 december 2013 15:39

Ska städa rummet nu sen in i duschen, välja kläder och sminka mig hörs

Av belinda johnsson - 30 december 2013 20:41

Ligger i sängen med datorn i knät. Nyårs afton imorgon. Kul. Ska upp halv ått för att duscha och sen vid halv nio- nio ska jag hem till min kusin och äta frukost. Hela släkten kommer. Mysigt. Sen hem och så kommer släkten och firar nyår hos oss. Undra vem jag ska skicka mitt nyårs sms till  


Spenderade näst sista dagen med en underbar person. LAVIO!




 

Av belinda johnsson - 29 december 2013 15:02

Har kommit hem nu. Bion va hyfsat bra. Ska nog se Justin Bieber's film på bion början av nästa år. Hörs senare

Av belinda johnsson - 29 december 2013 09:37

Ska kolla på bio med släkten nu. Kul. Sen vid 5 blir det kyrkan med min morbror. Sen vid halv 7 blir det paketleken. Hoppas jag får godis ;) haha.

Av belinda johnsson - 28 december 2013 13:19

Blev ändrade planer igen. Blir väla nu. Sitter på bussen. Ska möta min kusin där. Får se om jag köper något. Lämnade reks och Sune där inne själv. Känns inte alls tryggt. Får väl hoppas på det bästa.

Av belinda johnsson - 28 december 2013 11:26

Vaknade förvettctag sen. Skulle egentligen till väla idag med det sket sig. Blir nog inte förrän nästa år. Måste dit där men men

Av belinda johnsson - 27 december 2013 23:25

Saker jag vill ha mer och mindre med mig in i nya året. 2014. Vi kan väl börja med saker som INTE ska med in i nya året:
-Hunters skor. Lägga ut mer än tusen kroner på ett par gummistövlar som man kan köpa hälften så billigare på rusta och klistra dig hunter märke längst fram. Mycket billigare. No hate min åsikt.
-Shorts som visar halva röven. Som är mer än 2 storlekar försmå. Äckligt...
-Mobbning. Hemsk sak som MÅSTE BORT!!
-Ask.fm Kan någon stämma de skitet? Hatar det!!
- Tjejer som har flera tusen lager med foundation. Inte snyggt nån stans.
-Grupptryck. Tror nog de flesta vet vad det är. Annars googla. Google är din bästa vän ;)

Saker som måste bli mer av 2014:
-Egen stil. Inte härma någon annan.
-Killar som bryr sig om insidan mest. Gulligt är det.
-Tjejer som går utan smink till skolan och sånt. Ballt är det.
-Våga sätta ner foten guys!
-Kortärmade som inte ska vara genomskinliga. Över huvud taget alla tröjor.
- Färgade converse. Inte vita. Ta röd, blå elleg nån helt annan färg istället.

Av belinda johnsson - 27 december 2013 15:53

Ska jag stanna kvar hör på bloggplatsen eller byta? Isåfall vilken portal?

Presentation


Jag är en tjej på 14 år. Som heter Belinda. Älskar att dansa, cykla bmx och rida

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards