belindajohnsson

Alla inlägg den 22 november 2013

Av belinda johnsson - 22 november 2013 19:49

Flytta. Jag vill seriöst flytta från denna hålan. Känner mig in stängd typ. Får inte vara ut all. Inte äns när det är som ljusast. Asså jag får vara på tomten. Vill inte känna denna känslan. Vill känna mig "fri". Vill kunna gå, cykla, springa själv. Men tack bara några jävla psykisa personer i denna håla får jag inte det. Blir hellre av med min mobil i flera år. Tänk er att bo i Stockholm, Malmö, Göterborg eller London. Men sen vill jag inte lämna de som betyder mest för mig. Men man kan inte få allt i livet. Har liksom 7 års olycka nu också. Min spegel på mitt rum ramlade så sprack den. Skit kul ju.

4 veckor kvar i skolan nu tills jullov. Nästa vecka ska jag göra 2 prov. Ekologi och en svenska uppgift. Om Robinson Crosue, stavade jag rätt nu? Haha. Sen veckan där på blir det 2 prov till. Fysik och kemi. Nån gång på dessa 4 veckor ska jag också göra hösttermins prov i matte och en matte diagnos. Så har rättså fullt upp nu. Ska beställa en julklapp till en person på internet snart också. Känns som jag inte hinner ett ända skit nu. Vaknar, går till skolan, kommer hem så är det mörkt ute, äter, rider, dansar eller cyklar bmx. Med alla läxor och prov på det.

           

Sakerna jag köpte på ullared kommer nog när alla prov är klara. Skolan kommer först. Ikväll blir det väll film ensam. Sen nästa fredag är det simmhalls kväll. Sticker dit då. Får se om jag har nån att gå med. Ser isåfall om vi kan käka pizza innan. Och sova över sen efter simmhallen, titta på filmer och tjocka sig med godis.






Presentation


Jag är en tjej på 14 år. Som heter Belinda. Älskar att dansa, cykla bmx och rida

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards