belindajohnsson

Alla inlägg den 20 december 2013

Av belinda johnsson - 20 december 2013 20:54

När du läser detta starta you & i med One Direction eller Strong med 1D.


Jag älskar dig över allt annat. Jag har den svåraste perioden i mitt liv. Vet inte hur jag ska hantera situationen. Det är hemskt att veta att du HATAR mig. Det får jag leva med. Ska jag gå vidare och lämna alla våra minnen? Vet inte hur många tårar jag har fällt för dig. DU va den enda jag litade på typ. Du vet mer om mig än mina föräldrar. Har ingen anledning alls att leva längre.. DU VA MITT ALLT!! Du kommer ändå få din julklapp oavsett om du vill eller inte.


All tid jag har lagt på dig och alla minnen, det är som att kasta flera miljoner i havet. Om jag fick chansen att välja mella att ha dig i mitt liv restan av tiden vi lever. Eller få träffa 1D gratis. Jag skulle skippa 1D. För om jag ska va ärlig är du den jag bryr mig mest om. Den jag typ ser upp till. You make me strong! Hoppas du fattar vad du betyder för mig! Som sagt Sis 4ever



                 

Presentation


Jag är en tjej på 14 år. Som heter Belinda. Älskar att dansa, cykla bmx och rida

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards