belindajohnsson

Alla inlägg den 15 januari 2014

Av belinda johnsson - 15 januari 2014 20:13

Ska skriva lite om mig själv. Så ni får veta mer om mig. Let's start!
Jag heter Belinda och är 14 år. Föddes 29:de maj 1999. Jag får i skolan som nästan alla andra gör. I 8:an då. På fritiden rider jag på Perstorps ridskola, cyklar bmx racing för engelholms/Ängelholms bmx. Jag dansar också. Får se om jag fortsätter. Men tror nog det. Jag bor i en liten håla i Skåne som heter Örkelljunga. 2013 så fick jag se Ulrik munther, Sean banan, Eric Saade, The Fooo, Oscar zia, och några till. Och tävlade bmx em för första gången. Så de va kul men fick avlida Ludde min gamla katt. Betydde mycket för mig. Fick även 2 nya katter Selma och Sune. På julafton köpte vi vår hund Reks. Samma dag (julafton) så fick jg och mina 2 andra tjej kusiner. Ebba och Julia. Öppna vars en låda som var inslaget i silvrigt papper med massa 1D bilder på. Som min moster hade fixat. Så hade vi tagit av det pappret. Tog bort tejpet på lådan. Så räknade resten av vår släkt upp till 3. Vi trog bort locket och direkt när jag såg lappen började jag skrika sprang till mamma och grät. Min kusin (Julia) skrek sen hon bara sa vad är det? Hon vände lappen och såg att det var 1D BILJETTER TILL DETTA ÅRET. (2014) i Stockholm. I lådan låg alltså 1D biljet och popcorn. Sen blev det nyår. Firade med min släkt. Eller en del av släkten. Vi firade i. Det nya året 2014 tillsammans. Sen nu 3 veckor in på 2014 får jg reda på att vi (en del av släkten) ska till Turkiet i sommar.


Så det var lite om mig, 2013 och 2014. Kanske lite flummigt inlägg men skit samma det får det bli ibland.

Presentation


Jag är en tjej på 14 år. Som heter Belinda. Älskar att dansa, cykla bmx och rida

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards