belindajohnsson

Alla inlägg den 19 oktober 2013

Av belinda johnsson - 19 oktober 2013 21:43

Ska sova nu för kan knappt gå eller andas. Får ont precis ovanför höger ben. Höftbenet. Smällde i där igår i simhallen. Tog hårdare än vad jag trodde. Kan inte sitta upp. Det är säkert. Aja godnatt

Av belinda johnsson - 19 oktober 2013 18:39

Bästa dagen ever typ. Uppvisningen gick mer än bäst. Även fast jag va så nervös att jag nästan spydde. Läraren- Tony, taggar en sjukt mycket. Man glömmer allt annat och fokuserar till max. Om jag ska vara ärlig LÄNGTAR jag till nästa uppvisning och till tisdag. Fundrerar på att söka in till dans-gynasium. varkar fett kul. Vill bli grym på att dansa. Lär mig steg sjukt snabbt bara ett plus. Kan det inte vara tisdag hela veckan? Eller lördag? Vill ni ha ett långt åsikts inlägg? Komentera då. Och vad ska den handla om?


Kan ni ta ca. 5 min av er tid och kolla på den videon? Grym ellerhur? Älskar låten också.




~You, you enchant me even when you´re not around~




Av belinda johnsson - 19 oktober 2013 10:56

Va på simhallskvällen igår med min kusin. Sjukt kul. Sa till min kusin att en kille va snygg. Så gick han precis förbi oss. Fett pinsamt. Men men. Hoppas jag hittar han nummer. Varje gång jag kollade på han så kollade han på mig. Sånt händer. Har uppvisning idag. Lite nervös. Hörs

Presentation


Jag är en tjej på 14 år. Som heter Belinda. Älskar att dansa, cykla bmx och rida

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards