belindajohnsson

Alla inlägg den 29 oktober 2013

Av belinda johnsson - 29 oktober 2013 13:43

*Vem/vad är din padda?

Min padda är Julia. Konstig historia bakom det hela


*Vad är du mest nöjd hos dig själv?

Om jag ska vara ärlig så inget. Men om jag måste välja typ ögonen eller händerna :O

 

*Vad har du gjort på ditt höstlov?

Mitt höstlov har typ precis börjat. Men typ varit med kompisar.

 

*Ko/gris?

Gris. Dem är så söta när dem är små

 

*Mus/ekorre?

Ekorre. Fett coola hoppar från träd till träd ;)


*Kanel/socker?

Socker. Fett sunkigt att bara äta kanel på en sked. Har testat :/


*Bröd/pommes?

Bröd. Det är mycket mer nyttigare än pommes. Fast pommes e godare :)


*Kött/fisk?

KÖTT!! Grillat!!! Är kär *.*


*Sko/sandal?

Sko helt klart.


*Sola/bada?

Bada. Man kan bli brun även när man badar

 

*Snökrig/ åka puka?

Snökrig helt klart. Mula andra är det bästa xD

 

*Leka i snön/ sitta vid datorn?

Leka i snön tror jag nog. Hellre röra på sig än sitta still

 

*Kompis/dator?

Kompis ofc!


*Fixa hår/fixa naglar?

Fixa hår.


*Springa/gå?

Springa. Känner sig i bättre form då. Än när man går

 

*Cykla/rida?

Cykla. Satar mer på det än att rida om jag ska vara ärlig

 

*Favoritämne?

Bild, idrott och engelska tror jag

 

*Bästa läraren?

Hatar egentligen alla lärare förutom Nicklas.

 

*Vem skulle du kunna göra allt för?

Min padda, familj, släkt, och mina katter. De betyder mest!!!

 

*Vem har du mest minne med?

Min kusin. Roliga, konstiga, tråkiga, sorliga ja alla sorters minnen har jag med henne. Hon vet typ allt om mig! Lavio

 

*Vem av dina vänner har du känt längst?

Julia (Min padda)

 

*Favortifrukt?

Jordgubb helt klart


*Hur många mobilskal har du?

Har 3 men tappat bort ett så 2 st. Som passar den mobilen jag har just nu.

*Snö/regn?

Snö


*Buss/tåg?

Buss. Har aldrig åkt tåg som jag kommer ihåg iallafall.

 

*Favortiefterätt?

Kladdkaka I think

 

*Vad har du för drömmar?

E det nu jag ska börja skriva en hel bok? Haha. Nej men, Cykla BMX racing VM. Har ju cyklat EM, NM, SM. Eller bli riktigt grym på dans. Men det största av allt är nog att cancer ska försvinna helt. Min farfar har haft det. Men han dog :/

 

*Hur många barn vill du ha?

Max 3 iallafall!

 

*Vill du bo i hus eller lägenhet?

HUS! Lägenhet känns så litet


*Hur ser din dröm man ut?

Insidan räknas bitches ;)


*Vad är du rädd för?

Döden. Vad händer när vi dör? Vart kommer man? Får man ett nytt liv?

 

-------------------------------------------------------------------------------------

 

Ni kan fortsätta fråga fråger här under så svarar jag på dem senare

Av belinda johnsson - 29 oktober 2013 10:29

Något speciellt ni vill läsa om? Kommentera isåfall vad. Jag bits inte ;) Hinner inte uppdatera förrän eftermiddagen

Presentation


Jag är en tjej på 14 år. Som heter Belinda. Älskar att dansa, cykla bmx och rida

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards