belindajohnsson

Alla inlägg den 22 oktober 2013

Av belinda johnsson - 22 oktober 2013 21:45

Folk som går och klagar på vad man gör, ser ut och har på sig borde växa upp. Efter vi har haft dans så är det några 00:or som spelar innebandy där. Så nästan alla dagar i veckan går dem runt i skolan och säger att det är fjolligt, att det är inte ens svårt osv. Om jag ska va ärlig tror jag inte ni går och lär er en kografi på ca. 3-6 veckor och sen direkt efter dem veckorna går och ställer sig framför publik. Första gången man uppträder tillsammans. Det är faktiskt svårt att dansa. Du måste komma ihåg hur låten går för att tajma med stegen. Om man gör det för fort blir det fel, och om man gör det 1 sekund för sakta så kommer man fel. Gå och ställa sig framför en publik för första gången. Så nervös att man nästan spyr och efter man har dansat kommer man inte ihåg om man gjorde något. Man är lika nervös från kvällen innan man ska sova tills nästa kväll man ska gå och lägga sig. Så går dem tunt och säger att det är löjligt och sånt. En kille på 19 år som har typ precis tagit studenten kommer på danserna HELT SJÄLV!!! RESPEKT TILL DIG! Han har tillochmed uppträtt på Europa mästerskapet 2013 i tennis. Det är stort!!! Ochvhan som har dansat i ca. 1 år. Det är grymt!! Så sluta för h*lvete att snacka skit! Innebandy borde vara minst lika töntigt isåfall. Springa efter en liten plast boll med hål i med en klubba? Vadå att man inte blir svettig när man dansar?! Förts och främst MÅSTE vi springa 4-6 varv. Sen efter det göra olika sorters situps och plankan. Glömde nästan det viktigaste. Stretcha armarna och nacken. Med mera. För sen dansa. Man måste ha bra kondis för att kunna göra det egentligen. Stå och dansa i en timme eller lite mer. Kan faktiskt vara jobbigt ibland. Så lägg av att hålla på att prata massa skit.

Kom hem från skolan rensade rummet. Sen stack och dansade. För sen fortsätta. Alla mina saker står på min lillebrors rum. Ska måla väggarna vita och svarta. Hann bli klar till nu på kvällen klockan 9. Räkna med att jag hann också duscha då med. Och äta. Duktig lilla jag ;)

Presentation


Jag är en tjej på 14 år. Som heter Belinda. Älskar att dansa, cykla bmx och rida

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards