belindajohnsson

Alla inlägg under november 2013

Av belinda johnsson - 3 november 2013 17:31

Sjukt dålig uppdetering jag vet. stack till kyrkan kl. 10.00 när jag kom fram visade sig att det skulle vara 15:00. Segt så jag cyklade hem igen och sket i kyrkan helt. Har legat i sängen hela dagen och gråtit typ. Måste komma fram vad jag vill göra med livet nu. Skickade precis ett viktigt medelande till en person på kik. LAVIO SO MUCH!!!! Ska nog se om jag får skippa skolan imorgon. Svettars ena minuten och fryser andra, huvudvärk, mår halv illa. Har nördat Story of my life hela dagen. Ända låten jajg har lyssnat på idag :O Men vi får se om jag uppdaterar mer idag.



Av belinda johnsson - 2 november 2013 23:46

Känner mig fett konstig just nu. Har varit det i någon vecka nu. Blir sur och irriterad för allt! Min mamma märker till och med av det. Något som inte stämmer. Hmm..... Aja, firad halloween idag det va la kul. En sak man drömmer om att göra just nu. Vara i Niall Horans armar! Krama han. Eller alla dem andra Louis, Zayn, Liam, Harry. Gråter lite här. Bara få se dem IRL! Helt otroligt att man aldrig har träffat dem och de gör ens dagar mycket bättre. Dem är allt och lite till. ~Äkta Directioner livet ut var det här ja~
När jag är 100 år sitter Jag och dansar till deras musik fortfarande.

Varför hatar ni han?! När dem va i Sverige för rätt så länge sedan. Så var det några svenska fans som frågade om dem kunde ta bild med dem. Så sa dem till Niall att backa för han betydde ändå inget. Han får hat om att han måste hoppa av bandet osv. Utan mitt lilla matvrak skulle inte One Direction vara One Direction.

Från att vara 5 olika killar som inte kände varandra eller va kända till att vara allra bästa vänner och vara världskända. Både hos gamla och unga människor. På bara 3 år slog dem igenom. Nu ska dem släppa sin tredje skiva. Och har varit på 2 olika tunér med deras skivor up all night och take me home. Nästa år 2014 har dem en till tuné på gång.

Det är det dem brinner för. Gå ut på en scen med människor man aldrig har träffat innan och köra låten Torn. Och ta sig vidare till x factor finalen och komma 3:a där. Det är sjukt mäktigt säger jag bara.

Ska inte spama med One Direction nu. Så säger godnatt med denna bilden hörs imorgon

Av belinda johnsson - 2 november 2013 15:37

Har hjälpt till här hemma lite. Kommer få pengar snart. Som jag ska lägga undan. Så jag inte slösar upp dem om en vecka. Haha. Ska på halloween fest ikväll. Behöver latex men har inte det hemma. Toppen. Vet ni något annat lim man kan ha i ansiktet som går bort sen? Behöver verkligen hjälp nu

Eller ska man klä ut sig till någon i 1D? Tror nog att det blir så. Haha

Av belinda johnsson - 1 november 2013 09:48

Son sagt jag längtar skolan börjar. Slipper man vara så uttråkad och rastlös. Bara några dagar kvar. Ska bli bättre med uppdateringen LOVAR

Presentation


Jag är en tjej på 14 år. Som heter Belinda. Älskar att dansa, cykla bmx och rida

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards