belindajohnsson

Alla inlägg under november 2013

Av belinda johnsson - 10 november 2013 21:40

Är sjukt lycklig fast ändå olycklig. Vart man än går påminns man. Fett jobbigt. Bara att bita i det sura äpplet. Snart nytt år, Nya tag hoppas på det det bästa.

~NEVER FELT LIKE THIS BEFORE. ARE WE FRIEND OR ARE WE MORE? AS I´M WALKING TOWARDS THE DOOR. I´M NOT SURE~









                             



TRUE SHIT BITCHES ^^^ T


                                     

Av belinda johnsson - 10 november 2013 09:35

Ska snart cykla till kyrkan. Får se vad jag ska göra sen. Drömde världens sjukaste dröm inatt

Av belinda johnsson - 9 november 2013 19:56

Dem som snackar skit om en måste ju berdundra en mest eller? Dem lägger ju ner så pass mycket typ på en. De måste ju tänka ut något att säga.

Av belinda johnsson - 9 november 2013 17:01

Har inte gjort något alls idag. Ska till mormor och morfar 18:30 annars händer det inte så mycket mer

Av belinda johnsson - 8 november 2013 20:53

Har ganska tråkigt. Tittar på One Direction video diaries. Eller gamla video på dem. Dem har inte alls förändrats haha.

Av belinda johnsson - 7 november 2013 20:25

Hur länge ska man vara på botten egentligen? Igår red jag iallafall. Gick sådär. Har inte så mycket att berätta om hörs i morgon tror jag

Av belinda johnsson - 5 november 2013 18:19

Har tänkt igenom livet lite nu. Funderar på att göra en novell fast på en annan blogg eller på samma. Men min kusin har gjort en Header till mig. Tack så sjukt mycket. Stack hem från skolan efter 2 lektioner. Orkade inte mer. Allt påminde mig om HAN! Han jag älskar fast jag vågar inte kolla på han. NU ska jag satsa mer än allt på detta. Min minsta lillebror är påväg till sjukhuset. eller ja han är nog där nu. Hoppade ner från altanen och smällde i foten. :/ Vet hur ont det gör.

Imorse fick jag veta saker jag verkligen inte ville veta. Tog verkligen hårt i mig. menmen sånt e livet ibland. Story of my life, är i mina öron hela tiden. BÄSTA låten ever. Och videon också. I´m in love



 


TACK JULIA!!! <3

     

MIN LILLA NIALLER SOM ÄR REDAN 20 ÅR! FAST HAN ÄR FORTFARANDE MITT STORA MATVRAK! ;)


Av belinda johnsson - 4 november 2013 20:57

Kommer pausa med bloggandet. Känner att det är ett mnåste att blogga. tycker att inte det är lika kul längre. och måste tänka igenom livet. KOLLA PÅ VIDEON OCH LYSSNA!!! gråter seriöst till den sjukt bra video och låt.





Skulle vilja berätta allt om mitt liv i minsta lilla detalj. men det kan jag inte. DRÖM PÅ HÖG NIVÅ! men nu säger jag hejdå för ett tag helle för alltid? vem vet

Presentation


Jag är en tjej på 14 år. Som heter Belinda. Älskar att dansa, cykla bmx och rida

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards