belindajohnsson

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2013

Svar på frågestunden

Av belinda johnsson - 27 oktober 2013 20:22

* Vem är din bästa vän?


MIN PADDA helt klart! MIn kusin också ofc



*Vilken är din favorit mat?


Vet seriöst inte vad min favorit mat är. 




*Vilken är din favorit färg?


Tror typ vit, svart och grå



*Häst/Hund


Häst helt klart. Coolt att ha kontroll på så pass stort djur.



*Sommar/vinter


Båda. När det är vinter längtar man till sommaren. och när det är sommar längtar man till vintern  




*Rida/Dansa


Dansa om jag ska va ärlig 



*Katt/hund?


Katt tror jag



*Vad gör du på fritiden?

 

Jag cyklar BMX, rider, dansar mycket mer 





*Vem är du kär i?


Gissa ;)



 

*Är du på g med någon?

 

Nej




*Har du stulit någon gång?


Faktiskt inte om jag ska vara ärlig




*Vad är det pinsamaste du har gjort?


I kyrkan för någon vecka sedan. Tappade mobilen i golvet när det var helt tyst. Snacka om pinsamt 




*Har du någon gång gjort något som du inte får?


Ja, fast inte dricka och röka och sånt. Fast andra saker




*Vilken är din favorit affär?


Lilla Paris, Bikbok, Gina tricot typ dem





*Vilket är ditt favorti godis?


Choklad ofc




*Vad gör du helst med en vän?



Brås på vem det är



*Vad brukar du göra med dina vänner?


Helt olika från person till person



*Natt/Dag?

 

Dag 

 

Det var alla frågor fortsätt fråga.


Kommer bildbomb senare i veckan.





 
 
Ingen bild

Sofia

28 oktober 2013 22:37

Vem/vad är din padda?
Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
Vad har du gjort på ditt höstlov?
Ko/gris?
Mus/ekorre?
Kanel/socker?
Bröd/pommes?
Kött/fisk?
Sko/sandal?
Sola/bada?
Snökrig/åka pulka?
Leka i snön/ sitta vid datorn?
Kompis/dator?
Fixa hår/ fixa naglar?
Springa/gå?
Cykla/rida?
Favoritämne?
Bästa läraren?
Vem skulle du kunna göra allt för?
Vem har du flest minnen med?
Vem av dina vänner har du känt längst?
Favoritfrukt?
Hur många mobilskal har du?
Snö/regn?
Buss/tåg?
Favoritefterätt?

 
Ingen bild

Julia

28 oktober 2013 22:41

Vad har du för drömmar?
Hur många barn vill du ha?
Vill du bo i hus eller lägenhet?
Hur ser din dröm man ut?
Vad är du rädd för?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

NY

Av belinda johnsson - 19 februari 2014 12:00

Läs min blogg på www.nattstad.se/belindajohnsson

Av belinda johnsson - 19 februari 2014 11:16

9397229895

Av belinda johnsson - 19 februari 2014 10:48

Av belinda johnsson - 19 februari 2014 00:05

Idag har jag varit på gymmet vid 8 på kvällen. Innan det va min kusin här så ritade vi ritade av Oscar Enestad från The Fooo. Sen stack jag till gymmet och var där 1 timme. Kom hem gick in i duschen direkt. Sen gick jag upp på mitt rum och ritade av ...

Presentation


Jag är en tjej på 14 år. Som heter Belinda. Älskar att dansa, cykla bmx och rida

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards