belindajohnsson

Alla inlägg under oktober 2013

Av belinda johnsson - 12 oktober 2013 20:43

Sorry för inga inlägg. Sov över hos Julia igår. Kul. Skulle egentligen kolla på bio imorgon men blir inte. Ska nog till kyrkan imorgon. Hem o springa och göra några övningar efter det. Men tror nog inte det blir kyrkan. Har ingen lust. Ska fjäska för mamma och se om hon kan köra mig till Hillarp. Så jag kan cykla bmx. Ska nog se om vi har någon bra film jag kan se :) Hörs senare eller imorgon :)

Av belinda johnsson - 11 oktober 2013 09:01

Skulle skriva in mitt person nummer hos tandläkaren. Skrev fel fett pinsamt. Sitter iallafall just nu hos tandläkaren väntar på att jag ska få komma in. Hoppas jag missar spanska. Har inte alls pluggat på provet hehe. Men här kommer dagens outfit

Av belinda johnsson - 10 oktober 2013 20:37

Va på god bit upp innan. Nu är jag nere på botten. Börja om med hela j**** självförtroendet nu?! Tack vare dig -.- jaja måste tänka på det. Sprang iallafall en runda innan idag. Tandläkaren imorgon

Av belinda johnsson - 9 oktober 2013 13:22

Ska ha spanska nu. Hörlurar i hela lektionen. Hoppas inte läraren märker det för då blir det krig

Av belinda johnsson - 8 oktober 2013 20:32

Några saker jag har drömt om:

*Få bort all slags hat! Sjukt är det asså. Folk som blir kränkta för inget alls? What The Hell!!!! Sätt ner foten för *** vuxna. ni ser, hör och vet om att det finns på skolor. Att folk blir utsätta för det varje dag. Stor tummen ner för det asså

*Bli smalare. Inte så överdrivet smal. Men så jag kan vara "stolt" över min kropp. Sluta äta godis och sånt nyttigt. Är inget måste äta i mitt liv. Klarar mig lika bra utan som med. Man mår bättre utan godis om jag ska vara ärlig.

*Att måla om mitt rum. Drömt om sååååååååååååååååååååå länge så det inte är sant. Sen några år tillbaka. Äntligen. Vitt och fräscht rum. Ta bort vissa saker. Vill kunna ta hem vänner utan att skämmas för mitt rum. På höstlovet smäller det nog..

*Att få en killes nummer. Sjukt snygg är han. Tack världens bästa sis att du fixade det. ÄLSKAR DIG!!!!

*Att min SIS ska bli behandlad med respekt. EN jävla kille sparkar. Sjukt omoget. Om hon mår bra, mår jag bra. NOBODY CAN STOP US!

 Dags att ändra på världen nu lite eller vadå? Någon som är med mig? Eller är jag ensam? Tänkte väl det ;)

Av belinda johnsson - 8 oktober 2013 19:05

Älskar verkligen livet just nu. Underbara personer runt om kring hela tiden typ. Sjukt taggad uppvisning snart. Få visa vad man har lärt sig på ca. 4-7 veckor. Bara ett + att man lär sig j*vligt snabbt. Måste be någon filma så jag kanske lägger upp sen. Uppdaterar snart mer från dator. Saker jag måste berätta

Av belinda johnsson - 8 oktober 2013 16:25

Hade biologi prov. Gick bra fast jag inte har tränat på det typ. Cyklade bmx igår istället för att plugga ;) ska snart till idrottshallen och dansa. Hörs sen

Av belinda johnsson - 7 oktober 2013 15:00

Ingen är perfekt. Alla gör sina misstag ibland. Alla har finnar nån gång, det är naturligt. Vi är inte robotar som gör allt perfekt. Vem är den som kom på att tjejer måste ha smink på sig för att vara snygg? Vem har sagt att man måste ha en halv meter mellan benen. Alltså att bena inte får gnida mot varandra? Och det med röven och brösten? WTF?!!!! So what om man inte har bröst eller om man har platt röv. NI som säger att tjejer måste va skit smala, stora bröst, stor röv, och smink på sig. Ni kan gå och stoppa upp något där bak. DET ÄR INSIDAN SOM RÄKNAS!!!! Döm inte katten efter pälsen. DU kanske inte gillar kattens päls. Alltså hatar du hela katten automatiskt. Tänk om katten älskar dig över allt annat. Och vill dig väl. Så hatar du den. är det schyst? I don´t think so! Lämna inte din kompis om hen gör nått fel eller blir sur. Säg istället att du älskar den. Hen kanske har en väldig svår stund. Tycker att alla ska ta och tänka om nu lite. Det är inte okej på något sätt och vis.                 

Presentation


Jag är en tjej på 14 år. Som heter Belinda. Älskar att dansa, cykla bmx och rida

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards